شرایط خرید | فروشگاه اینترنتی شهرابزار
زمان ثبت و پیگیری سفارش
مشتریان میتوانند در 24 ساعت شبانه روز سفارش خود را در سیستم ثبت کنند، سفارشات در اولین فرصت بررسی خواهد شد. سفارشات معمولا از شنبه تا چهارشنبه بین ساعات 9 تا 17 بررسی و ارسال خواهند شد.
پرداخت از طریق درگاه آنلاین بانکی
جهت پرداخت آنلاین، مشتریان با انتخاب درگاه مورد نظر، به صفحه مربوط به بانک انتقال پیدا کرده و با استفاده از اطلاعات کارت بانکی شامل شماره 16 رقمی کارت، رمز دوم، کد اختصاصی CVV2 و تاریخ انقضا، نسبت به پرداخت صورتحساب اقدام مینمایند. در صورت موفقیتآمیز بودن پرداخت، مشتری به صورت خودکار به وب سایت شهرابزار بازگشت داده شده و پیغامی حاوی شماره سفارش و پیغام تکمیل خرید دریافت می کند. پرداخت به این روش باعث تسریع در فرآیند ثبت سفارش خواهد شد.
پرداخت در محل
این روش پرداخت در حال حاضر تنها برای مشتریان ساکن مناطق 22گانه تهران امکان پذیر است. با انتخاب گزینه «پرداخت در محل» توسط مشتری، کل وجه سفارش در هنگام تحویل کالا به مشتری به صورت نقد دریافت میشود. پرداخت میتواند به صورت وجه نقد و یا با استفاده از دستگاه کارتخوان سیار (POS) انجام پذیرد. امکان پرداخت در محل فقط برای سفارشات با ارزش کمتر از یک میلیون تومان قابل استفاده است.
پرداخت از طریق کارت به کارت
مشتریان محترمی که گزینه «کارت به کارت» را انتخاب کردهاند و همچنین مشتریانی که پرداخت آنها از طریق درگاه آنلاین بانکی با مشکل روبرو شده است میتوانند با انتقال وجه مربوط به سفارش به شماره کارت موجود در صفحه تماس با ما، نسبت به پرداخت مبلغ سفارش اقدام نمایند. مهلت پرداخت هزینه سفارشات 24 ساعت پس از ثبت سفارش بوده است و کلیه سفارشهایی که بیش از 24 ساعت در حالت عدم پرداخت قرار گیرند به صورت خودکار لغو خواهند شد. مشتری میبایست پس از انتقال وجه از طریق کارت به کارت به شماره کارت 5022291059703130 به نام حمیدرضا پاینده داری نژاد، با تماس تلفنی با شمارههای موجود در سایت اطلاعات پرداخت شامل وجه پرداختی و 4 شماره آخر کارت مبداء را به اطلاع شهرابزار برساند.
خسارات فیزیکی بسته سفارش ها
مدیریت فروشگاه از مشتریان عزیز تقاضا دارد در هنگام تحویل سفارشهای خود، خصوصاً سفارشهای خارج از تهران، سلامت فیزیکی بسته خود را بررسی کرده و در صورت وجود ایرادات فیزیکی مهم، از قبول محموله خودداری کرده و مراتب را به فروشگاه شهرابزار و حامل اطلاع دهند
ارسال و بیمه سفارش ها
سفارشات مشتریان معمولا در بازه 3 تا 24 ساعته ، پردازش و ارسال خواهند شد. ارسال سفارشها در داخل شهر تهران از طریق پیک موتوری صورت میگیرد و سفارشهای مربوط به دیگر شهرها از طریق پست سفارشی ارسال خواهد شد.
تمامی ارسالها مشمول بیمه هستند؛ به این معنی که در صورتی که بسته تحویل گرفته شده حاوی ایرادی باشد حامل وظیفه تقبل هزینه را بر عهده دارد. تمام تلاش فروشگاه شهرابزار بر این است که تمامی مرسولات با بالاترین کیفیت توسط مشتری دریافت شود.
ایرادات محصولات و بازگشت سفارش ها
در صورتی که محصول دریافت شده دارای ایراداتی باشد که پس از گشایش بسته محصول مشخص شود یا اینکه مشتری به هر دلیلی از محصول رضایت نداشته باشد، میتواند سفارش خود را بازگرداند. ضروری است پیش از هر چیز قوانین بازگشت کالا در قسمت مربوطه در سایت و یا کاتالوگ بازگشت محصولات مطالعه شود. شایان ذکر است وجه سفارشات در اولین فرصت به حساب وی بازگردانده خواهد شد
تامین محصولات
تمامی محصولات فروشگاه شهرابزار از شرکتهای معتبر و نمایندگان اصلی برندهای مطرح بازار تهیه میشود و تیم تأمین فروشگاه شهرابزار تلاش زیادی در زمینه تأمین و ارتباط با تأمینکنندگان معتبر انجام میدهد. شایان ذکر است بیشتر محصولات فروشگاه شامل گارانتیهای اصلی هستند و در صورتی که محصولی دارای گارانتی اصلی نباشد، به این معنی است که این برند در ایران گارانتی نمیشود و خود فروشگاه شهرابزار مسئولیت گارانتی آن را بر عهده خواهد گرفت.
ارتباط با فروشگاه
ارتباط فروشگاه شهرابزار با مشتریان و بالعکس از سه طریق انجام خواهد گرفت.
ایمیل : info@abzarmart.com
شماره پیامک : 10000777000077
شماره تلفن : 38498000-021